LiveForMahdi1.blog.ir

وصیت شهید اسداللهی به فرزندش: من تو را از خدا برای خودم نخواستم.از خدا خواستم فرزندی به من دهد که سرباز امام زمان(عج) بشود. زندگی نکن برای خودت، زندگی کن برای مهدی(عج)؛ درس بخوان برای مهدی(عج)؛ورزش کن برای مهدی(عج).LiveforMahdi1.blog.ir

LiveForMahdi1.blog.ir

وصیت شهید اسداللهی به فرزندش: من تو را از خدا برای خودم نخواستم.از خدا خواستم فرزندی به من دهد که سرباز امام زمان(عج) بشود. زندگی نکن برای خودت، زندگی کن برای مهدی(عج)؛ درس بخوان برای مهدی(عج)؛ورزش کن برای مهدی(عج).LiveforMahdi1.blog.ir

LiveForMahdi1.blog.ir

انتظار [مهدی موعود]، تکلیف بر دوش انسان میگذارد. وقتی انسان یقین دارد که یک چنین آینده‌ای هست؛ باید خود را آماده کنند، باید منتظر و مترصد باشند.

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۵ آذر ۹۵، ۲۲:۰۹ - آرش نصرتی
    ممنون
  • ۲۵ آذر ۹۵، ۲۲:۰۸ - آرش نصرتی
    ممنون
نویسندگان

آیت الله مجتهدی تهرانی(ره):

چهارشنبه, ۸ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۱۳ ب.ظ


الان به عذاب هایی که نازل می شود، می گویند قهر طبیعت!🔥
قهر طبیعت چیه؟!
من نمی فهمم چرا در رادیو تلویزیون اینقدر قهر طبیعت، قهر طبیعت می گویند؟
🍃چرا در مدرسه ها به بچه ها یاد می دهید هنگام زلزله زیر صندلی پنهان شوید؟
به آنها یاد بدهید گناه نکنند🔴
نمی گویند که خانم حجابت رو حفظ کن، رویت را بگیر، بچه نماز بخون، دین داشته باش، این چیزها را نمی گویند‼️
اما می گویند موقع زلزله برو زیر صندلی!
چرا به بچه ها این چیز ها را یاد نمی دهید؟!


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۰/۰۸
  • ۱۵۸ نمایش
  • محمدرضا عیوضی فرود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی