LiveForMahdi1.blog.ir

وصیت شهید اسداللهی به فرزندش: من تو را از خدا برای خودم نخواستم.از خدا خواستم فرزندی به من دهد که سرباز امام زمان(عج) بشود. زندگی نکن برای خودت، زندگی کن برای مهدی(عج)؛ درس بخوان برای مهدی(عج)؛ورزش کن برای مهدی(عج).LiveforMahdi1.blog.ir

LiveForMahdi1.blog.ir

وصیت شهید اسداللهی به فرزندش: من تو را از خدا برای خودم نخواستم.از خدا خواستم فرزندی به من دهد که سرباز امام زمان(عج) بشود. زندگی نکن برای خودت، زندگی کن برای مهدی(عج)؛ درس بخوان برای مهدی(عج)؛ورزش کن برای مهدی(عج).LiveforMahdi1.blog.ir

LiveForMahdi1.blog.ir

انتظار [مهدی موعود]، تکلیف بر دوش انسان میگذارد. وقتی انسان یقین دارد که یک چنین آینده‌ای هست؛ باید خود را آماده کنند، باید منتظر و مترصد باشند.

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۵ آذر ۹۵، ۲۲:۰۹ - آرش نصرتی
    ممنون
  • ۲۵ آذر ۹۵، ۲۲:۰۸ - آرش نصرتی
    ممنون
نویسندگان

وصیتنامه شهید اسداللهی

پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۴ ب.ظ

  وصیت نامه مدافع حریم انقلاب اسلامی شهید حمیدرضا اسداللهی - 
 
 بسم الله الرّحمن الرّحیم
 
 الحمد لله رب العالمین. خدا را بابت همه‌ نعمت‌هایش شکر می‌کنم. خدا را بابت نعمت وجود اهل‌بیت(علیهم‌السلام)  شکر می‌کنم. خدا را بابت انقلاب اسلامی شکر می‌کنم. خدا را بابت نعمت ولایت فقیه شکر می‌کنم. خدا را بابت اینکه ما را در این برهه از زمان به دنیا آورد، ـ در زمانی که خوبانی چون امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) عهده‌دار و پرچمدار این انقلاب بزرگ شدند ـ شکر می‌کنم.

 
 واقعاً این انقلاب جای شکر دارد و شکر این انقلاب یعنی خدمت و حفظ این انقلاب؛ انقلابی که امام بزرگوار آن را نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجّت ارواحنا فداه معرفی کرد. و حیف که کسانی به دنبال  خدمت به اهل‌بیت(ع) و امام زمان(عج) هستند و غافل از اینکه خدمت به اهل‌بیت(علیهم‌السلام) در این زمانه، همان  خدمت به انقلاب اسلامی است؛

 
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۹/۲۵
  • ۳۱۹ نمایش
  • محمدرضا عیوضی فرود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی